Van Scherpenzeel Groep neemt Remepa Amsterdam over

1 april 2015

Logo van scherpenzeel_FC_pay off_rechts

Op 1 april 2015 heeft de Van Scherpenzeel Groep BV het Amsterdamse papier recyclingbedrijf Remepa overgenomen. Met deze overname onderstreept Van Scherpenzeel haar strategie om door te willen groeien als leverancier van secundaire grondstoffen en haar positie binnen de oud-papier markt te verstevigen.

Roger Beuting, algemeen directeur van Van Scherpenzeel zegt zeer verheugd te zijn met deze overname. “Remepa heeft een uitstekende naam en een lange staat van dienst in deze markt.” Operationeel directeur Nico van Lith voegt daaraan toe: “Zowel de operationele activiteiten als de hands on mentaliteit van beide bedrijven sluiten naadloos op elkaar aan. Wij zijn ervan overtuigd dat deze overname een uitbreiding en optimalisering van onze dienstverlening realiseert.”

Volgens de Remepa-directie biedt de overname door Van Scherpenzeel veel perspectieven in zowel kwaliteit als kwantiteit. “Wij weten zeker dat de opgebouwde klantrelaties door deze overname zijn geborgd en dat de verwachtingen van onze klanten worden overtroffen”, aldus Remepa.

Van Scherpenzeel heeft al een vestiging in Amsterdam. De Remepa-activiteiten worden aan die locatie toegevoegd.

voor de redactie

contactpersoon Van Scherpenzeel BV